Emergency Stories

We teach you how to rescue human life

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-04-27 14:00:39

Mokry2386
Menager
Skąd: Śląsk
Dołączył: 2020-04-27
Liczba postów: 9
WindowsOpera 67.0.3575.130

Regulamin serwera Emergency Stories MTA

Rozdział 1

Zasady Ogólne

§ 1. Niniejszy regulamin określa zasady pomiędzy konsumentem zwanego dalej "Użytkownikiem" a serwerem Emergency Stories.

§ 2. Kierownictwo serwera zwane dalej "Zarządem" składa się z grona Managerów oraz Developerów.

§ 3. Hierarchia administracyjna składa się z następujących szczebli:

§ 3.1. Grono Managerów
§ 3.2. Grono Developerów
§ 3.3. Grono Guardian
§ 3.4. Grono Administratorów
§ 3.5. Grono Supporterów

§ 4. Opiekę nad graczami i całą społecznością sprawuje Grono Guardian z pomocą Managerów.

§ 5. Za rozwój serwera pod kątem technicznym odpowiedzialne jest Grono Developerów.

§ 6. Użytkownik zakładający konto na serwerze Emergency Stories automatycznie akceptuję regulamin serwera.

§ 7. Na serwerze nie obowiązują zasady RolePlay.

§ 8. Na serwerze każdy użytkownik ma możliwość wejścia do strefy DM. Jednakże wchodzi on tam na własną odpowiedzialność.

§ 9. Na serwerze zabroniony jest jakikolwiek handel majątkiem oraz kontami.

§ 10. Handel kodami premium  dozwolony jest tylko w miejscach do tego wyznaczonych.

Rozdział 2

Prawa Użytkownika

§ 11. Każdy użytkownik ma prawo do swobodnego poruszania się po serwerze zgodnie z panującymi zasadami.

§ 12. Każdy użytkownik ma prawo do aktywnego udziału w rozwoju serwera.

§ 13. Użytkownik przekazujący swoje prace na rzecz serwera automatycznie zrzeka się praw autorskich na rzecz serwera Emergency Stories.

§ 14. Użytkownik ma prawo do składania skarg na innych użytkowników serwera oraz na administrację w sposób do tego wyznaczony.

§ 15. Użytkownik ma prawo do wyrażania swojej opinii, jednakże w sposób do tego adekwatny oraz kulturalny.

Rozdział 3

Prawa obowiązujące na serwerze

§ 16. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści nazistowskich, rasistowskich, pornograficznych oraz takich, które w najmniejszym stopniu mogły by urazić lub zaszkodzić innemu użytkownikowi serwera.

§ 17. Obowiązuje całkowity zakaz posiadania programów ułatwiających nawet w najmniejszym stopniu rozgrywkę.

§ 18. Użytkownik wykorzystujący błędy serwera w celu uzyskania dóbr materialnych oraz pieniężnych podlega karze banicji określonej w §24.1.

§ 19. Jakiekolwiek ogłoszenia dozwolone są tylko w wyznaczonych miejscach. Zakazuje się ogłaszania na czatach lokalnych, premium bądź służbowych.

§ 20. Spam oraz Flood jest zakazany, a nadużywanie tego grozi karą wyciszenia określoną w §24.2.

§ 21. Administracja serwera zastrzega sobie nicki na własny użytek. Posiadanie nicków podobnych jest zakazane a  niestosowanie się do tego grozi karą banicji określoną w §24.1.

§ 22. §21 dotyczy osób obecnych oraz tych którzy nie są już w administracji.

§ 23. Każdy użytkownik ma prawo do pożyczania majątku, wymian wszelkimi dobrami serwerowymi i innymi tego typu rzeczami, aczkolwiek administracja serwera nie będzie brała w tym czynnego udziału. Użytkownik obawiający się o oszustwo powinien zebrać odpowiednie materiały dowodowe, które później może wykorzystać w skardze na gracza. Administrator, który będzie rozpatrywał daną skargę ma możliwość oddania maksymalnie połowy długu, a sam oszust musi liczyć się z czyszczeniem konta lub ściągnięciem długu przez administrację.

Rozdział 4

Kary obowiązujące na serwerze

§ 24. Na serwerze stosuje się kary w postaci:

§ 24.1. Banicji - Kara najwyższej wagi, polega na całkowitym zablokowaniu dostępu do konta jak i serwera w obrębie zbanowanego komputera.

§ 24.2. Wyciszenia - Kara średniej wagi, polega na zablokowaniu użytkownikowi możliwości pisania w jakimkolwiek czacie serwerowym. Wyjątkiem jest /adm oraz /raport.

§ 24.3. Czasowe odebranie prawa jazdy - Kara lekkiej wagi, polega ona na zablokowaniu możliwości

prowadzenia pojazdów osobie łamiącej Regulamin oraz Kodeks Ruchu Drogowego.

§ 24.4. Wyrzucenie (kick) - Kara lekkiej wagi, ma ona na celu ostrzeżenie użytkownika oraz przywołanie go do refleksji w stosunku do swojego zachowania.

§ 24.5. Ostrzeżenie - Kara najniższej wagi, ma ona na celu poinformowanie użytkownika o zachowaniu łamiącym regulamin bądź nieetycznym.

§ 25. Każdy administrator ma prawo do ukarania użytkownika jeżeli zachodzi podejrzenie o złamaniu regulaminu lub zachowanie użytkownika może urazić innych bądź jest ono naganne albo nie do zaakceptowania, przy czym to administrator wybiera rodzaj i wymiar kary nałożonej na użytkownika.


Rozdział 5


Postanowienia końcowe

§ 26. Administracja zastrzega sobie prawo do ukarania danego gracza za czyny nieopisane w regulaminie jeżeli uzna, że czyny te są nieodpowiednie i działają one na niekorzyść reszty społeczności.

§ 27. Zarząd serwera zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
booyaka - testowe321312 - birdsworld - pssr - proserv