Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Rozdział 1
Zasady Ogólne
§ 1. Niniejszy regulamin określa zasady pomiędzy konsumentem zwanego dalej "Użytkownikiem" a serwerem Emergency Stories.
§ 2. Kierownictwo serwera zwane dalej "Zarządem" składa się z grona Managerów oraz Developerów.
§ 3. Hierarchia administracyjna składa się z następujących szczebli:
§ 3.1. Grono Managerów
§ 3.2. Grono Developerów
§ 3.3. Grono Guardian
§ 3.4. Grono Administratorów
§ 3.5. Grono Supporterów
§ 4. Opiekę nad graczami i całą społecznością sprawuje Grono Guardian z pomocą Managerów.
§ 5. Za rozwój serwera pod kątem technicznym odpowiedzialne jest Grono Developerów.
§ 6. Użytkownik zakładający konto na serwerze Emergency Stories automatycznie akceptuję regulamin serwera.
§ 7. Na serwerze nie obowiązują zasady RolePlay.
§ 8. Na serwerze każdy użytkownik ma możliwość wejścia do strefy DM. Jednakże wchodzi on tam na własną odpowiedzialność.
§ 9. Na serwerze zabroniony jest jakikolwiek handel majątkiem oraz kontami.
§ 10. Handel kodami premium dozwolony jest tylko w miejscach do tego wyznaczonych.
Rozdział 2
Prawa Użytkownika
§ 11. Każdy użytkownik ma prawo do swobodnego poruszania się po serwerze zgodnie z panującymi zasadami.
§ 12. Każdy użytkownik ma prawo do aktywnego udziału w rozwoju serwera.
§ 13. Użytkownik przekazujący swoje prace na rzecz serwera automatycznie zrzeka się praw autorskich na rzecz serwera Emergency Stories.
§ 14. Użytkownik ma prawo do składania skarg na innych użytkowników serwera oraz na administrację w sposób do tego wyznaczony.
§ 15. Użytkownik ma prawo do wyrażania swojej opinii, jednakże w sposób do tego adekwatny oraz kulturalny.
Rozdział 3
Prawa obowiązujące na serwerze
§ 16. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz publikowania treści nazistowskich, rasistowskich, pornograficznych oraz takich, które w najmniejszym stopniu mogły by urazić lub zaszkodzić innemu użytkownikowi serwera.
§ 17. Obowiązuje całkowity zakaz posiadania programów ułatwiających nawet w najmniejszym stopniu rozgrywkę.
§ 18. Użytkownik wykorzystujący błędy serwera w celu uzyskania dóbr materialnych oraz pieniężnych podlega karze banicji określonej w §24.1.
§ 19. Jakiekolwiek ogłoszenia dozwolone są tylko w wyznaczonych miejscach. Zakazuje się ogłaszania na czatach lokalnych, premium bądź służbowych.
§ 20. Spam oraz Flood jest zakazany, a nadużywanie tego grozi karą wyciszenia określoną w §24.2.
§ 21. Administracja serwera zastrzega sobie nicki na własny użytek. Posiadanie nicków podobnych jest zakazane a niestosowanie się do tego grozi karą banicji określoną w §24.1.
§ 22. §21 dotyczy osób obecnych oraz tych którzy nie są już w administracji.
§ 23. Każdy użytkownik ma prawo do pożyczania majątku, wymian wszelkimi dobrami serwerowymi i innymi tego typu rzeczami, aczkolwiek administracja serwera nie będzie brała w tym czynnego udziału. Użytkownik obawiający się o oszustwo powinien zebrać odpowiednie materiały dowodowe, które później może wykorzystać w skardze na gracza. Administrator, który będzie rozpatrywał daną skargę ma możliwość oddania maksymalnie połowy długu, a sam oszust musi liczyć się z czyszczeniem konta lub ściągnięciem długu przez administrację.
Rozdział 4
Kary obowiązujące na serwerze
§ 24. Na serwerze stosuje się kary w postaci:
§ 24.1. Banicji - Kara najwyższej wagi, polega na całkowitym zablokowaniu dostępu do konta jak i serwera w obrębie zbanowanego komputera.
§ 24.2. Wyciszenia - Kara średniej wagi, polega na zablokowaniu użytkownikowi możliwości pisania w jakimkolwiek czacie serwerowym. Wyjątkiem jest /adm oraz /raport.
§ 24.3. Czasowe odebranie prawa jazdy - Kara lekkiej wagi, polega ona na zablokowaniu możliwości
prowadzenia pojazdów osobie łamiącej Regulamin oraz Kodeks Ruchu Drogowego.
§ 24.4. Wyrzucenie (kick) - Kara lekkiej wagi, ma ona na celu ostrzeżenie użytkownika oraz przywołanie go do refleksji w stosunku do swojego zachowania.
§ 24.5. Ostrzeżenie - Kara najniższej wagi, ma ona na celu poinformowanie użytkownika o zachowaniu łamiącym regulamin bądź nieetycznym.
§ 25. Każdy administrator ma prawo do ukarania użytkownika jeżeli zachodzi podejrzenie o złamaniu regulaminu lub zachowanie użytkownika może urazić innych bądź jest ono naganne albo nie do zaakceptowania, przy czym to administrator wybiera rodzaj i wymiar kary nałożonej na użytkownika.
Rozdział 5
Postanowienia końcowe
§ 26. Administracja zastrzega sobie prawo do ukarania danego gracza za czyny nieopisane w regulaminie jeżeli uzna, że czyny te są nieodpowiednie i działają one na niekorzyść reszty społeczności.
§ 27. Zarząd serwera zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty